Translate

divendres, 13 de juliol del 2012

Una mica més dels mobles de jardí

Aquest estiu ens hem dedicat a fer canvis i millores al jardí, no és un gran, esplèndid i fabulós jardí però és el nostre jardí i per això hem volgut dedicar-hi part del nostre esforç per millorar-lo, fer-lo més còmode i passar-hi més temps.

Hi vam posar llum!!!! 

                                        

Després van canviar els mobles!!!



Ara era el torn de millorar-ho una mica, en concret els seients, donar-los més comoditat i així poder-hi estar llargues estones de tertúlia, de lectura, sopant a la fresca o simplement sense fer res, sense sentir dolor al ...., com era aquella frase? ah, si!!! on l'esquena perd el seu nom!!!!

La setmana passada vaig fer unes mini (molt mini) vacances i vaig aprofitar per anar amb la meva mare al mercat setmanal que fan a un poble veí, una de les primeres parades que vam trobar oferia roba que venien a peces o sigui a retalls grans, en vam veure una que em va fer el pes i a més n'hi havia prou trossos per a fer el que volia fer, però, tot i això, vam decidir donar un cop d'ull a la resta de parades per a veure que tenien, despres de molt remenar, passar calor, caminar molt i de comprar altres coses que ens feien falta, vam tornar a la primera parada per quedar-nos aquelles peces de roba que haviem vist i que a més tenien el preu molt interessant!!!

Ja amb la roba a casa, vaig començar a preparar el farcit, pel de les dues cadires vaig utilitzar dos dels tres coixins (que va ser l'únic que vam conservar) del vell sofa que tenia a la sala, que hi anaven quasi perfectes, i per la resta teniem un vell matalas que vaig retallar, ja que comprar l'espuma resulta carissim.





Com jo no sé cosir a màquina, aquesta feina la vaig encomanar a la meva mare, va fer les fundes dels coixins i amb velcro va fer les tanques.

El pressupost total, entre el velcro i la roba és de 12,00 €!!!


Ja només quedava posar-los al seu lloc i gaudir de fresca del final de la tarda.





Ens encanta com ha quedat, sembla una cosa bona i tot, eh?

Bon cap de setmana!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada