Translate

dimecres, 27 de juny del 2012

Mobles de jardi nous

Pel meu aniversari, l'Eduard, m'ha regalat els mobles nous de jardí. La veritat es que els vells fan entendrir, de pena com diu una amiga meva. Ja fa uns anys, bastants anys, que viuen amb nosaltres, tot el conjunt era verd, taula i quatre cadires i ara ja teniem dues de blanques substituint dues verdes, el Sol en el nostre país fa molt de mal, només una de les cadires blanques encara estava sencera, la resta juntament amb la taula està trencat d'una banda o altra, per tenir el plàstic ressec del sol i els cops que han rebut els dies de fort vent, que els ha fet volar.


Per tot aixo li vaig demanar aquest conjunt d'Ikea, després del muntatge pertinent li hem donat una mà d'oli de teca per protegir el moble de fusta del sol i la humitat. Vaig comprar-ho a la botiga de pintures que freqüento i només cal seguir les instruccions del fabricant.



Vaig dedicar-hi dos vespres, ja que arribo a quarts de vuit de la tarda de treballar i no tinc gaire estona fins a l'hora de fer el sopar, i a l'hora que vaig acabar ja no podia fer fotos, ja no hi havia llum.



I aqui els tens, els mobles jardí,  amb els primers raigs de Sol, a les 7 de matí, abans de començar la rutina del dia. Ara hi sopem cada nit, ara ja tenim mobles, ara ja tenim llum, ara tenim l'estiu aquí.

Què et sembla? el canvi es quasi espectacular, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada