Translate

dilluns, 18 de febrer del 2013

Pla B a la taxidèrmia

Mai m'ha agradat la imatge d'un animal dissecat, em fa angunia veure en una casa, per exemple una òliba o una àguila, o un cap de toro o de rinoceront, la caça mai m'ha fet gràcia i menys exhibida com ha trofeu,




tot i que és una pràctica que  que ja utilitzaven els egipcis, que momificaven persones i animals, i que ha plogut molt des de llavors, i que les tècniques han evolucionat, a mi.... que vols que et digui.... no, no em va!





Excepte, potser els que podem veure en un museu, no sé, potser és pel sentit pedagògic, o potser per que estan dins un context, o potser ... no sé





He de reconèixer, però,  que les cornamentes dels cérvols, per exemple, si m'agraden, mentre no estiguin enganxades a un crani, clar! Això em porta a quan era petita i anava a casa una de les meves tietes, ells teniem penjat a la llar de foc unes banyes (no sé pas de quina espècie) que va trobar el meu tiet anant a buscar bolets.






Potser que m'agradi una cosa i no l'altra m'ha portat fins aquí.




Quan vaig veure aquesta imatge (aquí tens l'enllaç) ho vaig veure clar! aquí hi trobaràs el pdf que de forma gratuïta et pots descarregar.




T'animes?







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada