Translate

divendres, 6 de juliol del 2012

Pots de vidre amb etiqueta glaçada

Feia temps que hi donava tombs, com podia fer una etiqueta que fos discreta i a la vegada visible als pots per identificar el contingut i al mateix temps decorar-lo?
Al final em vaig decidir, podria fer-ho amb una etiqueta glaçada? vaig anar a la botiga de manualitats i vaig preguntar com ho podia fer, si hi havia algun producte per glaçar el vidre, i em van dir que ells de producte químic per fer-ho no en tenien, ja que era perillós, però que tenien un líquid que al assecar-se donava la mateixa sensació, total que me'l vaig quedar, llavors va venir la feina de buscar alguna cosa per fer el negatiu de la imatge que volia que es veies, vaig trobar pegatines, en un tot a euro,  de goma eva, amb formes animals, vegetals i números per a fer la pràctica i més endevant quan en trobés amb lletres i ja tingués clar com es fa, fer-ho als pots de vidre,  que ja tinc triats!

Aquests són els materials que necessitarem:



Les pegatines que escollim, un pot de vidre ( en aquest cas es de salsa guacamole ), celo, estisores, pinzell i el líquid que glaça.




I ja ens podem posar a treballar, delimitem amb celo el rectangle que volem glaçar i a dins enganxem les pegatines que triem, en el meu cas vaig posar-hi el numero 39, em va gràcia, és la meva edat!



Procura que quedin ben adderides, ja que el liquid amb el que pintem es pot colar cap a sota i no ens quedarà bé, tambe et recomano que les dues capes que cal fer siguin molt fines (en el meu primer intent vaig mullar massa el pinzel i al voltant de les pegatines va quedar horroros), procura fer les capes uniformes i evita acumulacions.

Un cop fetes les dues mans i sec ja pots retirar les pegatines i el celo


i queda la imatge en negatiu del que has triat.
T'agrada? tens una altra manera de fer-ho? me l'ensenyes?

4 comentaris:

  1. Ensenyar-te com fer-ho no puc pro si puc explicar-te un altre i permanent per que la que tu has fet te una durabilitat dubtosa si fas servir el pot.

    Tot el que has fet fins el pintar seria el mateix, la diferencia esta en que ho sorregis es a dir amb una pistola especial i un compressor li llencis sorra a pressió, segurament per la zona on estiguis hi te que haver gent que sorregi peces es qüestió de buscar per no tenir que fer la despesa que representa comprar la pistola a no ser que pensis fer molts.

    ResponElimina
  2. Gràcies David, és una opció en la que no havia pensat, i si, realment seria més duradora que la meva, i si, al meu poble hi ha gent que sorreja però amb gran, preguntaré... gràcies per la idea i el consell.

    ResponElimina