Translate

dimecres, 18 de juliol del 2012

Gerros flotants

Uns mesos enrere vaig veure aquest gerro, em va semblar molt elegant, discret, divertit i que el venen en aquesta pàgina. Una llàgrima flotant!

                     

Em va semblar quasi exquisit! tant simple, tan pur, tant inspirador,  ...

En aquell moment els engranatges van posar-se en funcionament, com ho podia fer? com sempre,  havia de ser barat, fet per nosaltres, ..... Tot i que de barat ja n'és a la pàgina que t'he ensenyat abans, però...

I pensant en el tema del reciclatge vaig veure clar com ho volia fer, el que necessitem es:





botelles de vidre, en el nostre cas són les de vinagre de mòdena, alambre, alicates, els clauets de Cuelga Facil i martell.

Com et pots imaginar amb l'alambre fem un tomb al coll de la botella i creem un ganxo per a penjar-ho, no hem fet fotos del procés, però només cal que quedi discret, vull dir que no es vegi massa l'arnella que farem amb l'alambre, decidim com ho volem penjar, quina forma donarem al conjunt i ja esta!!



Nosaltres em triat un gran pany de paret, en el que només hi ha el telèfon de l'intèrfon, on encara no em decidit que hi posarem i per ara aquesta és la nostra opció, almenys per una petita part de la paret.

Després de provar la disposició, una mica d'aigua i ....



A més penso què és una forma molt sencilla de canviar la decoració, ara hi ha branquetes del ficus benjamina, pero imaginat-hi unes tulipes, o potser unes gerberes, o ... tampoc cal que sigui flor natural tallada, n'hi ha de plàstic que fan meravelles, o potser per festes de Nadal unes branquetes a conjunt amb la resta de decoració?

T'agraden els nostres gerros flotants?

Bon dimecres



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada