Translate

dilluns, 4 de juny del 2012

1r Mercat de la repesca

Dissabte, a Lleida, van fer El 1r Mercat de la Repesca, una fira dedicada al mercat de 2a ma, i la meva mare i jo, evidentment, no ens el vam voler perdre.







A primera hora, nosaltres ja hi erem, vam poder triar i remenar, tot i que jo buscava cosetes per casa i inspiració, hi havia mes roba que una altra cosa.






La meva mare es va comprar llibres i jo una safata que mes endavant us ensenyare. 

Fins i tot, potser l'any que ve, potser enredo a alguna amiga i hi anem a donar una 2a oportunitat a les nostres coses, les que ja no utilitzem, les que enreden per casa, les que ja no sabem on guardar, les que tot i tenir guardades fan nosa, totes elles es mereixen una repesca.


                           

M'agradaria que aqui també es fessin les ventes de garatge, com fan els americans, i de tant en tant poder-ne organitzar un i treure un profit (encara que sigui petit) de les coses acumulades per casa, de la mateixa poder visitar les dels meus veins, i trobar coses interessants per a mi.

Bon dilluns



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada